Mivel rengeteg a Kinder tojásbelsőnk, így mindenképpen fel akartam értelmesen használni. Így jött ötletként, hogy a húsvét hétfőn jövő locsolók valami olyat kapjanak ajándékba, amit ezekből tudok megcsinálni. És meglett a nagy eredmény, tádám! A Kinder tojásbelsőket dekorálom és mindegyikbe kerül egy-egy csoki. Na de hogyan dekoráljam?

Vagy horgolok, mint tavaly Annamari, vagy festek. Ez utóbbinál két dolog jutott eszembe a tojások alakjáról. Az egyik az Angry Birds madarai, a másik pedig a Gru mesefilm minyonjai. Az utóbbi mellett döntöttem. Tudom, elég rendhagyó, de most kipróbálom, mit szólnak hozzá a gyerekek.

 IMG_5527 másolata-001.JPG

1. Elő az alkoholos filceket. Kell fekete és kék. Én még zöldet is használtam. 

2. Megrajzoltam a szemeket, a szájakat és a fejpántokat a fekete filccel. Lettek egyszeműek és kétszeműek. 

IMG_5521 másolata.JPG

3. Következhetett a kantáros nadrág. Lett kék és lett zöld is. 

IMG_5523 másolata.JPG

4. Jöhetett a frizura... Szerintem ezek a legviccesebbek.

IMG_5526 másolata.JPG

5.Utoljára a kezeket rajzoltam meg az oldalukra.

IMG_5525 másolata.JPG

6. Mindegyikbe raktam egy-egy előrecsomagolt csokit.

Kellemes húsvétot, jó locsolkodást és locsolóvárást mindenkinek!

Címkék: húsvét locsoló kinder tojás gru angry birds alkoholos filc

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr405879746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YT Jani 2016.12.17. 19:03:50

Kopi!!!!!!!!

bfxb.kjbdcjsíhcdcgucdhfja
süti beállítások módosítása