Denevér jelmez

 2013.02.11. 12:02

A farsangi szezon végéhez közeledünk. Jobbnál-jobb ötleteket lehet a neten is találni. Mivel a varrásban van még mit fejlődnöm, így reméltem, hogy a fiaim olyan jelmezeket választanak, amit varrógép nélkül el tudunk majd készíteni. Így is lett. A nagyobbik fiam denevérnek öltözött, a kisebbik lovagnak. Ha valakinek még szüksége van ötletre és elkészítési segítségre, akkor itt a denevér jelmez leírása. 

A denevér jelmezhez az ötletet itt találtam: http://regiuj.blogspot.hu/2011_02_01_archive.html

Elkészítéséhez szürke bélésanyagot választottam, de ez egyénileg variálható.

Első lépésben levágtam az anyagból a szükséges méretet. Ezt úgy saccoltam, hogy a fiam oldalra kinyújtotta a két karját és a teljes hosszat vettem a szárny szélességének. A hossza tetszőleges, én úgy mértem, hogy kb. a feneke aljáig érjen a szárny.

Második lépésben fehér krétával felrajzoltam a szárny mintáját, ami cakkos-hullámos lett, majd ollóval kivágtam.

Harmadik lépésben a választott sötét színű pulóver ujjaira felvarrtam a szárnyat.

Az álarcot az iskolában készítették. 

denever.JPG

Címkék: farsang denevér jelmez

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr905065866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása