Adventi naptár

 2017.11.30. 22:20

Idén egy adventi naptár lesz nálunk. A három gyereknek. Összesen. Úgy ötlöttem ki, hogy mindenki jól járjon és izgalommal tudja várni a karácsonyt, de én se szakadjak meg a három naptár kitalálásában, testreszabásában, és aztán az elkészítésében.

1-20171130_214124_masolata.jpg

Első lépésben a cinege.blogger.hu oldalon rátaláltam a 24 adventi mesére.

Második lépésben féláron vásároltam a Lidl-ben egy sor megszámozott, felfűzött adventi csipeszt.

Harmadik lépésben mindegyik mesét kinyomtattam egy-egy színes lapra.

Negyedik lépésben mindet felcsipeszeltem egyesével az adventi naptár zsinórjára. Mellétűztem egy kis édességet, de ez opcionális.

És ami még klassz ebben a naptárban, hogy a végén a meséket összekötve egy egész karácsonyi mesealbumunk lesz.

Ha ez még nem lenne elég, akkor találsz még adventi naptárra ötleteket ezen és ezen és ezen az oldalon.

Mi kerüljön a naptárba? Arra itt is találsz ötleteket.

Címkék: mese advent adventi naptár

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr1913407623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása