A tavasz nálam nemcsak a testem takarításáról szól, hanem a lakásban felhalmozódott cuccok szortírozásáról is. Ott kezdődött, hogy a kreatív dolgaimat átköltöztettem egyik szekrényből a másikba, ahol egy polccal több helyre tudtam pakolni őket. (Előtte ugyanis azt a szekrényt már kiszelektáltam) 

flower-233838_640.jpg

Fotó: pixabay.com/geralt

Mivel az átpakolásnál nem volt időm mindent a helyére tenni, így először csak beszórtam a cuccokat, és mikor elég erőt vettem magamon, akkor láttam csak hozzá, hogy szépen elrendezgessek mindent. Előkerültek elfeledett ecsetek és tollak, elveszettnek hitt kincsek, új dobozt kaptak a mintalyukasztók, és irattartóba kerültek a kreatív újságok, dossziéba a minták és sablonok. Új funkciójuk lett a vitaminos dobozoknak, hiszen most festékek kerültek bele, a nem használt fakanáltartóba pedig az ecsetek. Ugyanakkor kukába mentek a beszáradt festékek, kifogyott üvegcsék, félresikerült papírművek, és felesleges fecnik. Már emiatt is egy megérte, hiszen kevesebb cuccom lett a felesleges és/vagy használhatatlan dolgok kiszórásával.

Egy helyre raktam a scrapbook albumba kívánkozó emlékeket, a színes papírokat, gombos dobozba az elgurult gombokat, és így tovább. Tulajdonképpen sokkal átláthatóbb és könnyebben megtalálható lett minden. Kész főnyeremény! Pedig közben már néhányszor abbahagytam volna a pakolást... Még jó, hogy folytattam!

Ilyen volt a helyzet először:

 IMG_5415 másolata.JPG

 És ilyen lett utána:

IMG_5429 másolata.JPG

 

Címkék: kreatív pakolás szelektálás tavaszi nagytakarítás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr785867299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása