Vers - anyák napjára

 2013.05.03. 06:54

Mindig örülök, amikor egy igényes verseskötet akad a kezembe. Néha még az iskolában tanultak közül is beugrik egyik-másik vers. Nem mind azért, mert annyira tetszett, hanem inkább azért, mert szeretem a fülbemászó sorokat is, nemcsak a dallamokat. A gyerekeimnek is van néhány verses könyve. Akad köztük olyan, ami nekem is tetszik, de olyan is, ami egyáltalán nem ragad meg.  A neten böngészve is rengeteget találunk. Anyák napja közeledtével egy ideje kutatok a versek között és néhányat meg is osztottam már Veletek, de gondoltam, az az egyszerűbb, ha ideteszek néhány linket, ahol kedvetekre válogathattok. Használjátok, mondjátok, írjátok Ti is legalább olyan szeretettel, mint amennyi szeretet ezekben a sorokban van.

rozsa_tanarblog.jpg

A linkek előtt itt van még egy kedvencem:

Mentovics Éva: Az én titkom

Megsúgok egy titkot halkan,
el ne áruld senkinek!
Kukkants be majd egyszer hozzánk,
hogyha nekem nem hiszed.

Szárnyait és angyalhaját 
én láthatom, senki más,
nem lehet ő, csak egy angyal
angyal bizony, nem vitás.

Este, mikor ágyba bújok,
hozzám hajol, betakar,
mesét olvas - kettőt-hármat -
nem távozik egyhamar.

Kakaót főz, mikor reggel
felkelek az ágyamból,
az iskola kapujában
búcsúzóul átkarol,

aztán fürgén tovalebben
- s hogy ne sejtse senki meg,
angyalszárnya láthatatlan -
s embermódon elsiet.

Később, mikor otthon vagyunk,
fény rezdül a nyomában,
s újra csillan angyalhaja
ott, az esti homályban. 

Szóval a linkek (ha rákattintasz a linkre, közvetlenül a versekhez és idézetekhez érsz):

sulihalo.hu

dalok, versek oldala

ünnepi idézetek oldala

Címkék: vers ajándék anyák napja

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr635254164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása