Hungarocell virág

 2013.05.11. 06:55

Aki a virágot szereti, az kreatívan használja is :) Ez egy újragondolt változata az ismert klasszikusnak, miszerint: aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet. 

Egy olyan ötletet hoztam most Nektek, ami nagyon egyszerűen megvalósítható és nem igényel nagy anyagi áldozatot sem. Röviden szólva: gyors, egyszerű, olcsó és egyedi. Kell ennél több annak, aki most ismerkedik a kreatív alkotással, vagy éppen a szalvétatechnikával?

Az apropót az adta, hogy nem találkoztunk személyesen anyukámmal a születésnapjának a napján, így előre elrejtettem az ajándékot az egyik fiókjukban. Az ajándéknak ez a fajta elrejtése nem tőlem származik, hanem a férjemtől. Egyszer történt, hogy a fél ország választott el bennünket a névnapomon, de ez mit sem számított neki, hiszen Varró Dániel Szívdesszert c. könyvét dugta el a komódban, amit én aztán jól megtaláltam a neves napon. Nekem nagyon tetszett az ötlet, hogy így lepett meg, gondoltam, kipróbálom én is. Persze volt nagy meglepetés és öröm anyukámnál is, mikor ő találta meg az ajándékát. 

Eredetileg ajándékkísérő volt a funkciója, de aztán megmaradt virágdísznek... Nézzétek, miről van szó!

IMG_1879 másolata.JPG

Az alapja egy virág formájú hungarocell darab. Ezt díszítettem szalvétatechnikával, aztán ráhúztam egy hurkapálcára, majd ráírtam a hátoldalra a valódi ajándékot, ami egy újság előfizetés volt és kész is.

Nektek hogy tetszik? Szerintetek hogyan lehet még felhasználni az ilyen hungarocell virágot?

Nyomj a megosztásra, ha szerinted az ismerőseid örülnének egy ilyen egyszerűen megvalósítható ötletnek.

Címkék: ajándék virág decoupage szalvétatechnika hungarocell forma

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr15262255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása