Vers apák napjára

 2013.06.14. 07:37

Június harmadik vasárnapja apák napja. Néhány verset összegyűjtöttem, amit akár még meg is lehet tanulni addig, vagy egy szép papírra felírva is kedves ajándék lehet apának. És persze sok-sok játék együtt, finom süti...

3.jpg

Az én apukám csudijó! 
Van neki egy tutijó 
Sapka, sálja, nagy kabátja, 
Így mindenki őt csodálja 

De az én apukám mást is tud! 
Mókát, játékot, mosolyt hoz! 
És akkor is, ha rossz vagyok, 
Én tudom, ő akkor is SZERET nagyon!

/Baráth Gabriella: Az én apukám/

-------------------

Mikor leszek én is felnőtt?
Mondd el nekem, Apa!
Nem vagyok még iskolás,
de nem is vagyok baba!

Mondd el nekem, milyen érzés
Apukának lenni?
Szeretsz-e mondd korán reggel
dolgozóba menni?

Jó érzés-e hazaérni,
megölelni engem?
Látod-e, hogy egész kicsit
ma is nagyobb lettem?

Jó érzés-e betakarni,
puszit adni este?
Maradj itt az ágyam mellett,
kérlek, ne menj messze!

Rajzoltam egy képet neked,
Te vagy rajta, nézd meg!
Én vagyok a kisgyerek és
kézen foglak Téged!

Örülsz neki? Vigyázol rá?
Mi vagyunk a képen!
Én vagyok az apukámmal,
ketten, kéz a kézben!

/Bartos Erika: Apához/

Még több vers apák napjára: 

http://dalokversek.hu/versek/versapak.htm

http://dalokversek.hu/versek/versapak.htm

 

Címkék: vers apák napja

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr205358600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása