Köszönő ajándék újra

 2013.08.28. 09:58

Korábbi alkalommal már írtam, hogy kismama ruhákat kaptam kölcsön, amiket természetesen visszaszolgáltatok majd a lányoknak. Hátha használják még ők is... Amikor visszaadom nekik a ruhákat, akkor kapnak egy-egy ajándékot is. Utána bármit tarthatnak a dobozokban, pl. gombot, cérnát, fecniket, fülbevalót, akármit. De nemcsak a dobozokat készítettem ebből az apropóból, hanem még egy képkeretet is. Az ötletet egy korábbi ajándék adta, egy képkeret, amit én kaptam Annamaritól. Ennek egy egyszerűbb változatát alkottam meg. Íme:

IMG_3961 másolata.JPG

 

A natúr keretnek leszedtem a hátulját, és az üveglapját, nehogy összemaszatoljam a festékkel. A keretet akrilfestékkel lefestettem, majd száradás után matricafestékkel rátettem a mintát. Hagytam száradni. Végezetül mehet rá egy réteg lakk, hogy könnyen tisztítható legyen és persze szebb, fényesebb is.

Azért tetszik ez az ajándékmegoldás, mert később a megajándékozott is tudja használni képkeretként. 

Címkék: ajándék képkeret akrilfesték matricafesték

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr395462221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása