Baba érkezett

 2013.10.22. 11:22

Családunk gyarapodott az elmúlt napokban. Megszületett harmadik gyermekünk. Nagy az öröm és persze a feladat is. Ami segít, hogy a két nagyobb fiam nagy szeretettel fogadta az öcsit. A blogot és a kézműveskedést nem hagyom magára, de kis időre a fontossági sorrendben a család kerül előre... 

Nagyon örülök, ha a korábbi bejegyzéseket is haszonnal olvassátok és köszönöm, hogy türelemmel vagytok. 

Addig is fogadjátok szeretettel ezt a dobozt, amit még az első fiam születésekor kaptam egy akkori munkatársamtól, Fodor Zsuzsitól. Decoupage technikával készült. Hú, ennek is már 8 éve...

IMG_4374 másolata.JPG

És egy idézetet, amit a legkisebb fiam érkezésekor kaptam egy kedves ismerősömtől:

"Azért mert szerettek, jöttem a világra.
S lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig, igaz szeretettel.
A kincsetek vagyok, pici kincs, de Ember!"

Címkék: baba doboz

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr75530932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása