Adventi naptár aranyágon

 2014.11.28. 15:11

Hétfőn lesz december 1-je és elindul a visszaszámlálás. A gyerekek mindig nagyon várják, milyen adventi kalendáriumot kapnak. Idén kis csomagokat csináltam, amiket felaggattam egy arany színre lefújt faágra. 

IMG_8517 másolata.JPG

IMG_8514 másolata.JPG

Szeretem felhasználni az itthon található dolgokat és azokból alkotni valami újat, így ott kezdtem az ötletelést, hogy megnéztem miből van itthon 48 db. Mert ugye két gyerekemnek egy-egy naptár készül, tehát 2x24 db valami kell, amibe a kincsek elrejthetőek. Lehet az Kinder tojás kapszula, wc papír guriga, papírtasak, boríték, muffinkapszli, stb. 

Mivel semmi ilyenből nem volt elegendő itthon, ellenben IMG_8508 másolata.JPGsok papírom és anyagom volt, ezekből kellett
gazdálkodnom. Aranyszínű és zöld (ikeás) anyagokat használtam. A zöld átlátszó volt, így kibéleltem sárga, piros és szürke krepp papírral. Így még mutatósabbak lettek a kis batyuk. Natúr kenderzsineggel összekötöztem, majd felaggattam őket az aranyágra. Kész is.

Címkék: arany adventi naptár

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr276940043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása