Rocksztár jelmez

 2014.02.11. 14:11

Megszületett a döntés! A középső fiam rocksztár lesz az ovis farsangon. Sok ötlet volt, ami közül végül választott. A boldog mosoly az arcán megnyugtatott, hogy a döntés mellett ki is tart még február 14-ig, amikor is a farsangi beöltözés napja van. Jó fej oviba jár, hiszen nemcsak az az egy nap van a gyerekeknek, hogy jelmezben legyenek, hanem az egész hét. Tehát az öt nap bármelyikén találkozhatunk gyermeknagyságú indiánnal, nindzsával, pillangóval, pókkal, tigrissel, batman-nel és egyéb különlegességekkel.

IMG_5384 másolata.JPG

Először is feltúrtam a ruhásszekrényt, hogy vagány farmerszerkót kerítsek neki. Még jó, hogy örökölt a nagytesótól farmerdzsekit, amit most bevethettem. Elmentem a Rőfös boltba, ahol összefutottam az egyik ovis anyukával, és így a segítőkész bolttulajjal együtt már hárman ötleteltünk, hogyan tudna rocksztár jelmezt készíteni egy olyan, aki nem használ varrógépet és túl nagy macerát sem akar az ügyből. Vagyis én. Így esett a választás a szegecsekre, amik kis karmokkal kapaszkodnak az anyagba, hasonlóan a milton kapocshoz (jancsiszög). Így szabadon lehet díszíteni a farmerdzsekit. Vettem még néhány bőrszálat is, amit a csuklójára tekerünk majd.

IMG_5384 másolata (2).JPG

Találtam még egy kendőt is otthon, amit a fejére köthetünk, akár mint egy pánt, vagy mint "sapka", de rakhatjuk ezt is a csuklójára.

És persze a gitár! Tavaly a lovagjelmezhez pajzs és kard készült a garázs-műhelyben, idén pedig gitár

Hogyan készült? Holnap már azt is olvashatod itt a blogon.

Címkék: gitár jelmez rocksztár

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr1005808840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa1234 2015.02.02. 19:00:03

Szia!

Az én kisfiam is Rockssztár szeretne lenni, mis is hasonló szerelésben gondolkodunk és a jelmez már össze is állt, de a vers... Valahogy nem jön össze. Nektek sikerült verset kreálnotok a jelmezhez?

Köszönöm
Zsuzsa

Szilágyi Zsuzsi 2015.02.27. 15:52:37

@Zsuzsa1234: Szia Zsuzsa! Nálunk nem volt verselés a jelmezhez, bár nagyon jó ötlet. Örülnék, ha megírnád, mit találtatok ki.
süti beállítások módosítása