Kinder kapszula

 2014.03.21. 10:01

Az utóbbi években rengeteg Kinder tojás belső halmozódott fel nálunk. Tudjátok, az a műanyag kapszula, amiben a meglepetés játékok rejlenek. Még úgy is, hogy utoljára tavaly húsvétkor kaptak a gyerekeim Kinder tojást... Persze nem engedték kidobni, viszont engem nagyon zavarnak, hiszen sok helyet elfoglalnak. Még úgy is, hogy a nagyfiam összekapcsolta őket egy nagyon hosszú kígyóvá...

Közeleg a húsvét és mi más is lehetne a húsvéti dekoráció egyik alapja, mint ezek a kapszulák?! 

 IMG_5436 másolata.JPG

Ha a kapszulakígyó két végét összekapcsoljuk, abból máris egy koszorú lett. Csináljunk húsvéti koszorút! Fessük le a tojásokat akrilfestékkel, és színes tojáskoszorúnk lesz, ami még törhetetlen is! Arra ügyeljünk, hogy páros számú tojást kapcsoljunk össze, mert így lesz szép íve a koszorúnak.

Így készítettem:

1. Előkészítettem az eszközöket: festék, ecsetek és a tojások.

IMG_5432 másolata.JPG

2. Szétszedtem a tojásokat és sorba rendeztem, melyiknek milyen színű lesz az alja és a teteje (mindegyik kétszínű lett, hiszen az összekapcsolásnál kell, hogy egyszínű tojások legyenek).

IMG_5434 másolata.JPG

3. Amikor megszáradt a festék mindegyiken, akkor újra összekapcsoltam és ilyen lett:

IMG_5435 másolata.JPG

Az ajtóra került:

IMG_5437 másolata.JPG

Két gyöngytojás is került a közepére, amihez a nagyfiam ragaszkodott. Szerinte így teljes a kép. Ám legyen!

Címkék: húsvét tojás kapszula ajtódísz kinder akrilfesték tojáskoszorú

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr875869626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása