Anyák napi csomagolás

 2013.05.01. 06:48

A különleges alkalmaknál mindig nagy izgalom, hogy mivel lepjem meg az ajándékozottat. Főleg így van ez a hozzám közel állókkal kapcsolatban. Legutóbb anyukámnak készítettem ajándékot. Miközben a fiaimnak kerestem kincses doboznak való ládikát a közeli kreatív boltban, ráakadtam erre a dobozra, és le is csaptam rá. Kidíszítettem és ebbe került egy apró meglepetés.

Innen indultam:

P1390530 másolata.JPG

Mivel a dobozon gyárilag volt már egy masni, így pluszban nem kellett szalagoznom, és így is teljes lett a kép.

A hozzávalók látszanak a képen, de szövegszerűen is leírom, hogy egyértelmű legyen:

szalvéta, doboz

akrilfestékek különböző színekben, alapozó festék (ez lemaradt a képről, de el is hagyható, ha )

decoupage ragasztó és lakk

ecsetek, olló

Ez lett belőle:

ajándék foto 001 másolata.jpg

A lépések ugyanazok voltak, mint egy másik decoupage akotásnál, ezt most nem részletezem, itt találjátok, helyette inkább azt írom le, hogy mi az a nagyon fontos és szembetűnő dolog, amire jobban kell legközelebb figyelnem, illetve segítség Nektek is, hogy még szebben sikerüljön az ajándék: az alapozó festéket egyenletesebben kell elkenni a dobozon pl. egy spatulával, vagy jégkrémes pálcikával, mert különben a vékony szalvéta alatt átlátszanak a festés csíkjai. 

Jó munkát!

Ha tetszett, osszátok meg vagy nyomjatok egy lájkot. Köszönöm!

Címkék: ajándék anyák napja decoupage szalvétatechnika

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr655254021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása