Virágos porta

 2013.05.13. 07:23

Mit gondoltok hány év kell ahhoz, hogy egy üres telekből csodaszép kerted legyen? Azt mondják, hogy az első 5 évben ültetjük a növényeket,  utána már inkább ritkítjuk. Na én kíváncsi vagyok arra, nálunk mikor jön el az a pillanat, amikor azt mondjuk, hogy már elég, sőt túl sok növényünk van a kertben. Még csak 3 éve ültetünk és szépítünk (ez néha inkább tűzoltás jellegű fűnyírást és gazolást jelent), de még mindig vannak olyan részek a kertben, ahol nincsen növény. Persze folyamatosan teszünk azért, hogy olyan legyen, amilyennek megálmodtuk. Szeretek gyönyörködni azokban a kertekben, ahol rengeteg virág van, és ahol szinte egész évben virág vagy legalább is zöld van. Tehát ahol jól össze tudják válogatni, mikor mi virágzik és mindig van, ami a szemet gyönyörködteti. 

IMG_2654 másolata.JPG

A városunkban elterjedt szokás, hogy a legvirágosabb és emellett persze szépen tartott kertek kapnak egy "virágos porta" feliratú kerámiatáblát, amit aztán büszkén ki is tesznek a ház oldalára. Olyan is akad, aki még nem kapott ilyet, pedig én szívem szerint adnék neki ilyen elismerést, mert tudom, hogy szívvel-lélekkel gondozza a kertet és a virágait. Innen jött az isteni szikra, hogy miért ne adhatnék én is ilyen táblát annak, akit érdemesnek tartok rá. Ami pedig plusz jó benne, hogy aki még életében nem dolgozott decoupage technikával, az is el tudja készíteni.

A technikai leírást itt találjátok.. 

Ilyen lépéseken keresztül jutottam el ide: 

Itt még csak terveztem és előkészültem...

IMG_2647 másolata.JPG

Itt már ki is vágtam...

IMG_2648 másolata.JPG

Itt már ragasztottam is... Nem baj, ha látszik a ragasztó, az a száradás után el "láthatatlanná" válik.

IMG_2649 másolata.JPG

Nyomjatok rá a "tetszik" vagy a "megosztás" gombra, ha Ti is örülnétek egy ilyen táblának vagy már van is ilyenetek!

Címkék: virág kert decoupage virágos porta

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr25290994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása