Köszönő ajándék

 2013.08.17. 09:24

A harmadik várandósságomat kisebb súllyal indítottam, mint az előző kettőt, ráadásul kölcsönadtam néhány nadrágot még korábban, amik aztán nem kerültek vissza hozzám, így ezúttal csak nagyon kevés nadrágból válogathattam.  Ezt nem hangoztattam, de persze kutattam a neten jó állapotban lévő kismama nadrágok után. Találtam néhányat, de nem igazán voltak az igaziak, nem is vettem meg őket. Használtam azt a pár darabot, ami jó volt rám, illetve egy vékony derékmelegítővel fogtam össze a derekamon a már össze nem érő nadrágokat...

IMG_3960 másolata (2).JPG

Amikor mások számára is láthatóvá vált, hogy ismét gyermeket várok, a nagyobbik fiam osztálytársainak anyukái közül négyen is felajánlották, hogy szívesen kölcsönadják az ő kismama ruháikat. Ugyan mindannyian kicsit más alkatok vagyunk, mégis mindegyikükéből tudtam használni egy-egy darabot. Ezek és a sajátjaim végül elegendőnek bizonyultak. Sokat segítettek ezzel. Ezúton is köszönöm nekik!

Ugyan még hátravan kb. egy hónap a babánk megszületéséig, de már azon gondolkodtam, hogy egy apró köszönőajándékot fogok adni a ruhák mellé, amikor visszaadom őket a lányoknak. Olyat akartam, amit tudnak használni utána és nemcsak egy porfogó. Így találtam ki, hogy kis dobozokat kapnak, amiket természetesen kidíszítek. Így születtek meg ezek:

IMG_3960 másolata.JPG

Ez volt a kiindulóállapot:

IMG_3958 másolata.JPGEkkor még azt hitem, hogy mindegyik dobozt szalvétázni fogom, de munka közben jöttek még ötletek, így végül egyet szalvétáztam, az lett a csíkos mintás.

A szürke-kék úgy született, hogy az egészet lefújtam ezüst spray-vel, majd azt egészítettem ki kékkel, ahol jónak gondoltam. Ezek után került rá a díszítés matricafestékkel.

A piros-sárga és a zöld-sárga pedig egyszerűen akrilfestékkel lett lefestve. A sárga tetejére a virág szalvétából van, a zöld tetejére szintén matricafestékkel került a virágminta. Mindegyikre kerül egy réteg lakk, hogy fényesebb és tisztántarthatóbb legyen...

Szóval elég vegyes lett a végeredmény a technikákat tekintve, de így elégedettebb vagyok én is. Remélem, Nektek is tetszik. Ha igen, akkor hajrá! Lehet alkotni!

Címkék: ajándék doboz decoupage szalvéta várandósság akrilfesték matricafesték

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr345462125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása