Egyszerű karácsonyi díszítés

 2013.12.05. 13:43

A karácsony közeledtével mindenhol könnyű belebotlani olyan ötletekbe, tanácsokba, amik a karácsonyi díszítést, lakásdekorációt segítik. Mivel a legkisebb gyermekem alig három hónapos, így ebben az évben kevesebb időm van nagyszabású díszítést csinálni. Előnyben részesítem most a könnyen és gyorsan elkészíthető dekorációkat. Amibe lehet, a gyerekeket is bevonom.

IMG_5119 másolata.JPG

Első körben az asztali díszítésre mutatok néhány ötletet. Az adventi koszorú elmaradhatatlan az asztalról. Nálunk minden évben van és minden évben másikat készítek. Idén rendhagyóan nem koszorúalapra tettem a gyertyákat és a díszeket, hanem egy nagy kör alakú fonott alátétre (ld. a képen). A négy gyertya díszítésénél nagy segítség volt a dekor ragasztócsík, hiszen nagyon egyszerűen körbetekertem a gyertyákat, ráhelyeztem az alátétre, körberaktam tobozokkal, amiket az erdőben gyűjtöttünk és kész is voltam. Az egész néhány percig tartott csak és már volt is sikerélmény.

IMG_5122.JPG

A másik adventi koszorú sem a hagyományos koszorú lett, hanem egy karácsonyi tányérra rátettem négy teamécsest, amiket előzőleg szintén dekorragasztóval körbetekertem, majd melléraktam diót, mandarint és kész is lett. Ezeket hívom én "aligmunkás" dekorációnak, hiszen alig kell vele dolgozni, és mégis mutatós asztali dísz készülhet. Bár az is igaz, hogy eltérnek a megszokottól. A mécsesek mellé a díszítés annak fényében változtatható, mi van éppen otthon.


IMG_5120.JPG

A harmadik ötlet pedig nem gyertyás, de mégis a karácsonyi díszítéshez kapcsolódik. Elővettem a korábbi adventi koszorúkból megmaradt díszítéseket, azokat egy szép karácsonyi tányérra raktam, melléhelyeztem néhány karácsonyi mintás kavicsot és készen is lettem. A karácsonyi kavicsok elkészítése ugyanúgy zajlott, mint a katicás kavicsé. 

Jó munkát a karácsonyi díszítéshez, még sok minden elkészíthető!

Címkék: gyertya adventi koszorú karácsonyi díszítés dekor ragasztó

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr85676962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása