Mi adjak ajándékba?

 2013.04.04. 17:29

Ha Te is feltetted már ezt a kérdést, akkor bizonyára Neked is fontos, hogy minek örülne a másik, amikor ajándékozásról van szó. Lehet, hogy valamilyen alkalom van, de az is lehet, hogy csak szeretetből, kedvességből, vagy "csak úgy" akarsz ajándékot adni.

P1260308 másolata.JPG

A Wikipedia szerint aajándék "valaminek a saját vagyonból való átadása vagyoni ellenszolgáltatás elvárása nélkül". Ilyen tudományosan még nem gondoltam rá, de valóban így van, hogy ellenszolgáltatást nem várva adjuk az ajándékot, és jó esetben tőlünk sem várják el, hogy bármit adjunk cserébe. Az már nem is ajándék lenne, ugye?

A családunkban az év első hónapjaiban sűrűsödik a névnapok és szülinapok nagy része, ami a karácsony után -bevallom - néha nehéz lecke elé állít: minek örülne az ünnepelt. Ha visszagondolok, hogy milyen ajándékok (amik meglepetések voltak számomra) maradtak meg maradandóan az emlékeimben, akkor többek között ilyenek jutnak eszembe:
 

- dísztasakban a fellelhető összes ízesítésű Túró Rudiból 1-1 db: nem nagy befektetés, mégis nagyon egyedi, emlékezetes és színes

- kézműves foglalkozáson való részvétel: pár évvel ezelőtt számomra meglepő volt, hogy lehet ilyet is ajándékba adni, maradandó élmény volt, pláne, hogy az ajándékozó is jött velem

- születésem évében megjelent magazinok, újságok, kalendárium (ez látható a fenti képen is becsomagolva)

- meglepetés vacsora abban az étteremben, ahová már régen el akartam menni: ehhez nem kell magyarázat

- meglepetés háromnapos hétvége abban a városban, ahol még nem jártam, de mindig is el akartam utazni

- gyerekeim és a férjem közös rajza: azóta is a falon lóg egy keretben

Persze egy-egy jó ruha vagy könyv is remek ajándék, de azoknál én személy szerint válogatós vagyok. Nekem fontos, hogy az ajándék rólam szóljon, ha már én kapom. Ezért is tetszett Annamari ajándéka, amivel a névnapomra lepett meg, mert nekem szólt, kapcsolódott a kedvenc elfoglaltságomhoz és persze az ő stílusa is benne volt. Ha én ajándékozom, akkor én is törekszem arra, hogy az ünnepeltről szóljon. És nem mindegy a csomagolás sem, ami egy külön cikket megérdemel.

A következő bejegyzésben megmutatom, mit készítettem ajándékba sógornőmnek a kerek évfordulós szülinapjára.

Ti mikor adtok ajándékot a másiknak? És mit?

Címkék: ajándék meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr305194895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása