Lehet palackozni a bodzaszörpöt

 2013.05.27. 13:43

Elkészült a bodzaszörp. A fiaim lelkesen kevergették minden nap, hogy a bodzavirágokból és a citromból kiázzanak a finom ízek és valódi aromák. Három nap után elérkezett az idő, hogy flakonokba, üvegekbe kerüljön az eredmény. A receptben megadott hozzávalókból csak a citrompótlót hagytam ki, mert először nem volt itthon, aztán meg már úgy gondoltam, hogy több citrommal pótlom a citrompótló hiányát... 

P1390561 másolata.JPG

Lett még egy flakonnal, de azt még a címkézés előtt felbontottuk, hiszen nem lehet nemet mondani, amikor a gyerekeim inni akarnak abból, aminek a készítésében aktívan részt vettek. Minek várni vele télig? 

Nem kell nagy előkészület a flakonok díszítéséhez. Maradék függönyanyagból vágtam ki a kupakok ruháját, kenderzsinórral megkötöztem, majd ráfűztem a papírcímkéket. Így nem csak  a mi kamránk dísze lehet, hanem ha ajándékozzuk, akkor a megajándékozott is tudja, mit iszik...

Nektek milyen lett a bodzaszörp? 

Címkék: ajándék bodzaszörp függönyanyag kamradísz

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr885320368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása