Ronaldo és az Aranylabda

 2014.02.12. 09:05

Nagy dilemma volt a gyerekeknél, milyen jelmezben is akarnak farsangkor bulizni. Persze jöttek az ötletek a Szörny Rt-ben szereplő egyik szörnytől, nevezetesen "a sárga bigyusztól" kezdve a kémen keresztül a Gangnam Style-t éneklő Psy-ig.

Felmerült, hogy a legnagyobb fiam a kedvenc focistájának bőrébe bújik, vagyis ő lesz Cristiano Ronaldo. Focimeze már van, hiszen a fociedzéseken is abban virít, már csak egy fehér fociszár kell, na és persze egy aranylabda...

IMG_5386 másolata.JPG

A fehér fociszár (térdig érő zokni) a sportboltban beszerezhető. Pipa.

Az aranylabdáért viszont nem tudok a boltba bemenni, így első utam a kreatív boltba vezetett. Egy hungarocell gömb pont megteszi... Aranyspray-t már korábban beszereztünk, így hozzá is láthattam az aranygyártáshoz. A gömböt felszúrtam egy saslikpálcára (hurkapálca is jó), és kb. 15 cm távolságból fújtam a festéket, szép egyenletesen, nehogy megfolyjon. Nem kell sok idő a száradáshoz, hiszen a hungarocell hamar magába szívja a festéket, és aránylag kis felületről van szó, nem úgy mint a tavalyi lovagi pajzsnál, amikor egy nap is kellett a teljes és biztos száradáshoz.

Száradás után pedig kövekezik a feliratozás. Aránylag vastag filccel érdemes dolgozni, hiszen a hungarocellbe könnyen belesüllyed a vékony hegy.

Ezeket használtam a készítéséhez:

IMG_5401 másolata.JPG

Következő feladat volt, hogy mibe állítsuk bele az aranylabdát. Az alufóliának szép csillogása van, illik az aranyhoz és jól formázható. Ezek mind jól jöttek a labdát tartó kehely elkészítéséhez. Ezen a képen jól látszik, milyen alakja lett:

IMG_5387 másolata.JPG

Hobbiragasztóval bekentem a fóliát és belenyomtam a labdát. Pár perc kellett a száradáshoz. 

Címkék: farsang ronaldo jelmez aranylabda aranyfesték

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr205790048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása