Karácsonyi bozontos koszorú

 2014.11.26. 15:29

A Praktika újságot szinte minden karácsony előtt megveszem. Szeretem nézegetni, ötleteket gyűjteni belőle, inspirálódni. Most is így voltam ezzel. Idén arany és piros lesz a karácsonyi dekoráció. Ehhez illik ez a koszorú, amit a novemberi szám alapján készítettem:

IMG_8510 másolata.JPG

Egy hungarocell koszorút vettem alapnak, amit aztán betekertem széles aranyszínű fényes szalaggal. Ezután kb. 15 méternyi keskeny aranyszalagot feldaraboltam kb. 6-7 cm hosszú csíkokra, négyesével összefogtam és gombostűvel rászúrtam a koszorúra.

IMG_8459 másolata.JPG

 

A maradék aranyszalaggal felkötöttem. Igazán könnyű volt megcsinálni, mégis látványos karácsonyi dísz. 

Címkék: karácsony arany koszorú díszítés hungarocell

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativido.blog.hu/api/trackback/id/tr776934897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása